terragady   02-05-2011, 19:07
#1
Hej wszystkim! Nazywam się Marcin. Obecnie mieszkam w Lublinie z racji tego że tutaj studiuję, ogólnie pochodzę z Kurowa (w sumie to nie daleko Wink.
Studiuję biotechnologię na UMCS, w chwili pisania tego posta jestem na IV roku, albo jak kto woli na 1 roku II stopnia.

Rowerem jeżdżę od małego, jak jeszcze były 4 kółeczka, później dwa zostały mi odkręcone co strasznie przeżyłem i pół dnia płakałem Wink Ale historia poszła dalej, rodzice kupili mi wtedy BMXa, na którym zrobiłem ze znajomymi tysiące km, wiadomo kiedyś nie było komputerów i od dziwo dzieci wychodziły na dwór poszaleć, choć na pewno większość z was wie o czym mówię. Następnie na komunię dostałem rowerek, Active, służył bardzo długo, w sumie to jeszcze gdzieś leży na strychu ale zaczął się sypać (też dość mocno eksploatowany). W liceum kupiłem sobie następny rower górski meridkę, oczywiście do jazdy rekreacyjnej (w okolicach Kurowa, Puław). Też dużo ze mną przeszedł, ale z nim do tej pory wszystko w porządku, ojciec na nim śmiga, bo został w Kurowie. Idąc na studia nie myślałem że tak mnie zainteresuje jazda na rowerze. A zaczęło się to tak że studiowałem z Maćkiem vel Maykel znanym tutaj, on na uczelnie jeździł rowerkiem, i tak jakoś pod koniec I rok postanowiłem że i ja zapoluję na jakąś kolarkę po mieście, upolowałem fajny rowerek, Gazelkę na osprzęcie campagnolo + klamkomanetki shimanowskie rsxy, dość wiekowy ale jak nowy, od tamtej pory śmigam na nim po mieście, na uczelnie, do sklepu, wszędzie... Nie mam z nim żadnych problemów, ostatnio kupiłem sobie "kliki", buciki i pedały SPD. Jeździ się na nich super. Ostatnimi czasy również zainteresowałem się szerzej pojętą turystyką rowerową, dłuższe wycieczki rekreacyjne itd. Dlatego też w końcu postanowiłem się zarejestrować na forum Wink
Póki co dużego przebiegu nie mam, ale mam nadzieję że to się zmieni Wink

Kurczę.. rozpisałem się trochę, jakby ktoś nie chciał tego czytać można przejść od razu do tego punktu! Wink